Tack för en super trevlig kväll tjejjer !! :D

I går var det tjejkväll hos Elin och det var riktigt trevligt måste jag säga !! :)
Vi träffades på Ica kring 5 någon gång :) Vi handlade Pasta, grönsaker, drickor, chips, popcorn, dipp m.m :P Efter handlandet for vi upp till Elin där vi satt och surrade om allt och inget till klockan halv 8 någon gång, då vi bestämde oss för att klä ut oss och gå ner på byn för att hyra film :D Vi hittade inget att se så vi gick upp igen =) Några kvartar senare stod vi i köket och lagade våran efterlängtade middag =) Det blev lax på saltbädd med pasta, grönsaker och drickor till =) Mumma var det då i alla fall =)
Efter att alla var mätta och belåtna städade vi undan och satte oss framför tv:n för att se Anna Anka skämma ut sig lite till =) Medans Anna ( Lundh ) hann somna så hann jag bli kär i Jay Z hahaha ! :D Nä men han blev intervjuad och var ju hur cool som hellst =) världens fetaste läppar och det lejdaste skrattet jag hört !
Hur som haver så väckte vi Anna och satte oss vid bordet för att äta lite hallon tårta :) MUMMA! fast man kan vell säga att det inte blev så himla mycket tårtätande för alla höll jävlat på att skratta ihjäl sig! :D. Bara jag och Alle tittar på varandra faller vi i djupa skrattattacker !! och då menar jag djupa! I allt givande och tagande så blev det helt plötsligt tårtkrig haha, mellan sanna och alle =) inte speciellt vackert men roligt att titta på :)
Det slutade med att alle fick sig en dusch :D . Då allt var rent och bortstädat blev det TP och konstigt nog så gick det väldigt bra för mig och Anna denna gång :) Höll ju nästan på att vinna ju ! :P hehe bara en tårtbit bort :( tihi.
Då allt var som mest spännande var jag tvungen att fara hem :(:( Hoppas ni hade en rolig fortsatt natt ! :D
Synd att jag inte hade några bilder att lägga upp :(

Ha det bra !
/ Emelie♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!