25/8-2010!

Godmorgon! :)

Sitter i rummet och väntar på att nästa lektion ska börja, den börjar 10.05. Har haft matematik A nu på morgonen och jag måste säga att jag inte gillar innehållet i den boken!! fattar inte mycket i första kapittlet och det här är ändå bara matte A! :( Men har skrivit att jag vill ha mycket extra hjälp om det då skulle bli på kvällarna men jag måste ha ett bra slutbetyg så att jag tar mig in på SLU högskola! ;P

Nästa lektion blir växt och djurliv med ola och vi lär vell fortsätta med cellandning och fotosyntes.. men det måste ju också göras! Sedan har vi lunch och efter det så blir det introduktions övningar med Tobbe utanför fritidsvillan. Sedan har vi bara etologi kvar med Kurt ! :) sen så är skoldagen slut! Vi går till 15.35 i dag.

Ikväll ska jag och fanny L gå ner till smådjurshuset och kolla på alla djur, sedan blir det aktivitets kväll. :)





Ha en bra dag! :)
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa

Vilken fin bild på dig ! <3

2010-08-27 | 01:20:58
http://kwinna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!