Bara en vecka kvar!

Hejsan! :)

Har just städat klart så nu har jag en ledig stund framför min älskade bärbara dator. ;)
Medans jag städat har jag planerat lite hur mitt rum ska se ut på Grans. Jag var och shoppade lite inrednings grejjer förra veckan med mamma och de gammla sakerna tillsammans med de nya kan bli riktigt bra. Jag har tänkt köra vit/svart och turkos som grund färger och sedan blir det alltid någon liten grejj som bryter " mönstret".
Har även hunnit vara hemma i brännmark där jag städat ihop alla Simbas grejjes och plockat och packat mina egna. :) Nu är det bara EN vecka kvar innan jag börjar skolan igen. Det finns helt klart en hel del blandade känslor, men det ska bli kul med nytt folk och jag får hålla på med något jag tycker är roligt vilket lär underlätta allt pluggande. :)




Nu i veckan blir det framförallt mycket slappande! Det enda som är inplanerat är min synkontroll till körkortet på onsdag och Veterinären på Torsdag.
Simba ska ta två vaccin dels mot kennelhosta och sedan mot många lättspridda sjukdomar som hundar lätt kan få om de hälsar eller ja, nosar på mycket hundar. Vilket Simba lär ha fullt upp med nu när han flyttar till Grans med mig. :D





/Emelie :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!