Det blev en skön dag trotts allt! :)

Hello! :D

Har precis kommit innan för dörren! Har varit i Storforsen sedan tolv! :)

Dagen började med att väckarklockan ringde klockan nio, snoozade ca 15 minuter och sedan gick jag upp och fixade till mig lite, blev även en snabb titt på facebook! =) Krille kom och hämtade mig klockan tio då han var/är så himla vänlig och kunde skuttsa mig till Älvsbyn där jag gjorde en synundersökning för körkortet! :D Det tog bara fem minuter och sedan var vi på väg hem  till Vidsel igen.
Då jag kom tillbaks hit (vidsel) Så böt jag bara om lite snabbt och cyklade sedan hem där jag rastade hundarna en snabbis och sedan tog jag mopeden till Storforsen där jag legat fram till 20 i fyra :) Det började blåsa så himla mycket så jag for därifrån annars skulle jag kunna ligga dä flera timmar till. Har som tur var fått lite färg nu:) Har ju knappt hunnit sola något på hela sommaren då jag jobbat och varit tvungen att ha långbyxor och t-shirt på mig. Men nu i veckan har jag hunnit sola två ggr, SKÖNT! :)
Jag for i alla fall och lämnade mopeden och var ute med hundarna (igeen) ganska länge. Zorro jagade en fågelunge som såg ut att vara nybörjare på att flyga då den kunnat sätta sig på en pinne i något träd så har Zorro följt efter och jagat iväg den! :) Men det blev ingen lyxmiddag för honom trotts allt! :)
Är helt klart nöjd med dagen och önskar att man fick fler av dessa. Nu ska jag fortsätta målandet på mina rosor och hoppas att det blir bra i slutändan! :)

Bara tre dagar kvar innan jag far till Grans!!!!!
Men det blir nog bra! :)

Ha det bra så skriver jag mer senare.
/Emelie & Simba <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!