En lång torsdag.

Hej!

Denna torsdag har gått förvånadsvärt segt.. Typ alla lektioner har varit långa och ointressanta förutom etologin nu på slutet, men även den varade i 85 min.. Aja, efter det så gick jag, Fanny, Amanda och Melissa och hämtade ut en bok om djurens beteende. Väldigt intressant, jag gillar ju att läsa och titta på hur en hund beter sig och visar kroppsspråk m.m. Riktigt kul! :) Sedan har jag inte gjort så mycket typ suttit i elevhemmet och sedan ätit lite thai mat. Sedan har jag satt mig på samma gamla hederliga ställe. Framför min dator! Sitter nu här och längtar hem till Vidsel och Rikard! Men tråkiga nyheter så kommer jag inte få träffa honom på hela fredagen. :( Han skulle typ på någon firmafest och lär ju komma hem sent så hinner träffa honom på lördag då vi ska till Haparanda och sedan på söndag. vet inte om jag far redan på söndag eller om jag far på mondag morgon. Vi får vell se.

Åh, det finns ju då inget at göra så har funderat på att gå och lägga mig redan nu. Det kommer bli sååååå mycket bättre då Simba kommer så att jag har något att göra:)

/Emelie & Simba♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!