Helgens händelser.

Hejhopp gummi sn*pp! ;)

Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort i helgen.

Fredag:

Jobbade till klockan två sedan åkte jag med jocke till vidsel:)
Vi gjorde inte så mycket. Vi for och handlade lite mat och sedan städade jag i köket, disk och sådant. Lite senare så tände Rick grillen och vi satt ute ett tag. Det blev oxkött fileér till grillade tomater, sparris, chapinjoner och paprika med stark bea sås till. Det blev himmelskt gott och man slapp stå och iakta potatis eller något annat i ungnen, ALLT på grillen=) Grymt gott och allt är rikards förtjänst.
Sedan slappade vi bara, vi gick och lade oss tidigt vilket var himla skönt.

Lördag:

Vaknade kring halv nio, åt frukost och sedan satt jag framför datorn. Sov även middag kring två tiden Sedan kom vi på att vi ville fara till Luleå på kalaset:) Vi kom till Johanna kring sex. Jag duschade, fixade mig och sedan blev det utgång =) Vi åkte taxi in till stan där Rick hämtade ut pengar innan vi gick till Magdas lägenhet där alla var! :) Vi satt uppe på en terass och såg när "Melissa Horn"? sjöng. vet inte vad hon heter men något med Horn i alla fall. grymt sjysst ställe, vi behövde ju inte betala in oss och hade utsikt över hela stan :) Grymt! Sedan gick vi (ALLA) till Gurra där det var RÖJ fest. Helt galet mycket folk där det dansade killar på borden och öste som f*n! haha jag hade i alla fall trevligt och var dessutom den enda bruden som dansade ! =) haha
Sedan gick vi tillbaks till terassen där vi såg Petter :) Kunde inte en enda låt, eller rättare sakt så hörde jag inte riktigt. Man såg han stå där och vifta på händerna =) tihi!
Jag satt och pratade gode taget med Erik och Patrik innan jag, Rick och erik gick iväg för att se på Twisted sisters som var såååå j*vla dåliga!! Vi hörde någon låt sedan gick jag och rick mot tivolit:) Rick tävlade och vann två playboy kanin kuddar och två hattar =) Sedan åt vi lite pizza som var riktigt gott och välbehövligt! Rick köpte även ett halsband innan vi åkte taxi tillbaks till johannas lägenhet där krille och hon redan låg och sov fast vi väckte dem och sedan blåste vi upp madrassen och gick och lade oss:) haha:)

Söndag:

Vaknade kring elva hos johanna, packade ihop och sedan for vi alla fyra och åt frukost på Max. Det blev en fajitasallad för min del som Rick bjöd på. =)
Sedan for vi på netonnet där rick kollade på en ny mobiltelefon och massa grejjer vi var där i nästan två timmar=) haha !
Det blev inget köp för dem var slut så vi for på Elgiganten där han köpte en Xperia mini och et bloutooth headsett:) snisigt. nu sitter han här i soffan och knapprar på den =)
Vi for i alla fall tillbaks till Vidsel efter det och dumpade Johanna och Krille hemma hos sig och sedan for vi hem och nu sitter jag vid datorn och funderar på att sova lite :)

Hoppas ni har haft en bra helg!




/ Emelie & Simba ♥













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!