Nu blir det..

..panodil och Naproxen Mylan (lederna) till en kopp varm choklad. Hatar hösten då det regnar, blåser och är kallt. Varken jag eller mina leder tycker om det. För ett tag sedan då jag satt och väntade på att vattnet skulle koka klart så satt jag med benen i kors och då jag skulle ställa mig upp för att hämta vattnet som då var klart så kom jag ingen vart. Det var som om benen limats fast så. Efter ett tag och jag lyckats ställa mig upp så var det ett hel*ete att börja gå mot rummet.. Jag var ju typ stel som en gammal  kärring och hade ont i hela benen.. Nu ska jag bara borsta tänderna och sedan så ska jag lägga mig och sova och hoppas på att pillrerna gjort mig bra till morgondagen.

Natti, natti! Sweet dreams ;)

/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!