Skoldag nr:2! :)

Hello! ;D

sitter i rummet, har precis sett klart fångarna på fortet:)

Dagen har varit lite dryg, vaknade halv åtta, klädde på mig och sedan tjugo i så gick jag och åt frukost:) Vi började tjugo över i GC (Grönt Centrum) där vi hade växt och djurliv sedan hade vi en halvtimmes rast där jag gick "hem" till mig ett tag. Sedan hade vi svenska A i sal 5 där vi skrev ett brev om oss själva och hade en liten kort presentation :) Sedan var det lunch, kyckling gryta och ris (grymt gott) :) Sedan hade vi djurkunskap fast vi hade växt och djurliv igen och vi hade lektion om callandning och fotosyntes!! :( Riktigt ointressant.. Men, men vi skulle i alla fall ha mer djurliv än växter=) nice! Sedan hade vi ett internat möte där vi lyssnade på en kvinna och sedan fick vi glass sedan slutade vi för dagen, sköönt =)
var med girlsen sedan vi satt inne hos mig och snackade lite ;)

Hoppas eran dag varit bra!
/Emelie & Simba♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!