vet inte hur det känns..

God kväll:)

Nu sitter jag på mitt rum i elevhemmet och har just hälsat på hos fanny L. Har även satt i ordning lite kollegieblock, loggbok och pennor i en väska så att allt är med till lektionerna i morgon. Morgondagen börjar med växt och djurliv i GC (Gröna Centrum) 08.20. Sedan har vi svenska A, djurkunskap grundkurs och sedan internat där vi kommer visas runt i tvättstuga och liknande. Det enda dryga men skolan är att schemat aldrig är lika dant från vecka till vecka utan varje vecka är det ett nytt schema att följa så man får inga rutiner. . Det känns ärligt lite jobbigt då jag vill ha ordning och reda då jag studerar och plugga in mitt schema så att jag vet vars allt är och när! men det gå inte nu utan nu får jag lov att gå runt som någon annan virrhöna och söka mig till rätt klassrum och så, ett ord TRAGISKT!
men, men resten av skolan är vell bra så som maten, lärarna, kurserna. Men jag vet inte riktigt hur det känns ännu.. Det känns inte kul och inte tråkigt att vara här utan någonstans mittemellan. Som att gå kvar i vidsel fast med andra lärare och kurser. Alla i min klass är jätte trevliga så det är inte det. Utan det bara känns lite konstigt, som att jag inte passar in här. Men hoppas verkligen att det änrar sig. Jag tror mycket hänger på att Simba inte är här ännu, jag lägntar tills han kommer och hoppas att det känns bättre då. :)

johanna har i alla fall varit här idag och fått se hur jag har det och hur jag bor. Riktigt roligt att hon ville göra det! Vi han vara in till piteå och crousa lite, handla på Dollar Store och sett Casanova! ;) Och naturligtvis snackat en hel del tjejsnack!!!:)
Besök hennes blogg vettja!

http://kwinna.blogg.se/


Annars har jag inte gjort så mycket.
Saknat Rikard ännu mer! Känns verkligen inte bra att sova ensam om nätterna! :( Men jag träffar ju honom till helgen och då bär det av mot IKEA!! ;) Puss på dig så länge! :*





Natti, natti!! :D
/Emelie & Simba ♥




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bernteira

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 | 17:07:07
http://bernteira.blogbow.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!