Dagens ;)

God kväll!

Sitter i soffan och myser. Har varit och vikt undan och tvättat lite kläder samt damsugit soffan som var full i hundhår.
Dagen har varit väldigt lugn och avslappnad. Vaknade kring tolv tiden :O Då vi gick upp och såg att simbas hundfoder äntligen hade kommit, vi beställde det från http://www.hemfoder.se/ snabb och enkel leverans på endast 5 dagar.
Detta rasspecifika foder fick vi hem för endast 588kr. Med detta fick vi även en liten snacks säck till hunden. Riktigt kul och rekomenderar verkligen denna sida. Så himla smidigt att få fodret till dörren. Han tyckte dessutom att det var jätte gott och det innehåller en massa bra saker som han mår bra av.

Sedan blev det lite frukost som bestod av två rostade mackor och juice. Efter en lite enkel frukost kom mamma och hämtade mig. Jag ville nämligen hem för att träffa Elin och Jonte som var på besök och hinna säga god jul till dem också:) Jag fick ett presentkort på 250 kronor till en butik som har allt! Har tänkt fara ner på byn i morgon för att köpa mig en kavaj eller blus att ha på nyår och även några fina lösnaglar. Ska fösöka hinna på banken också och fixa mig en internet bank. Väldigt smidigt.
Ojj, ser att klockan rinner i väg, snart 02.00.

Godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!