Hemkommen, mätt i magen och utvilad.

Nu är älvsbyresan klar och jag har fått med mig lite smått och gått. Bussresan dit var inte alls rolig. Var rätt så åksjuk och mådde dåligt. Väl framme då jag fick hoppa ur bussen till den kalla vinterluften var otroligt skönt. Jag gick först av allt till Mim Boutique där jag köpte tre olika nagellack och en riktigt snygg kort kavaj. Det blev ett knallrött, glittersvart och ett glitterbeiget nagellack allt för endast 499 :- Kan tyvär inte lägga upp bilder på något kom jag på eftersom jag glömt min överföringskabel på skolan i Piteå. :(
Hursom helst så gick jag till Gårdings efter att jag var klar på Mim där jag köpte en french look penna, en smink borste till ögonskugga och ett diadem av flätat hår. Då jag hittat allt jag sökte efter var jag som ganska nöjd och gick mest omkring bara för att det var trevligt, innan jag bestämde mig för att gå på en kiosk och fylla på telen och ta ut pengar för att sola. jag gick upp mot solariumet men fastnade på en skoaffär där jag hittade ett par riktigt snygga fest skor men det var en dålig passform och var inte alls skön att gå i. Synd. Då jag dreglat lite gick jag in på solariumet, torkade bort sminket och solade sedan i 20 minuter. Skönt! Senare så gick jag och handlade lite käk innan Rikard kom och hämtade mig.
Har varit en skön dag att vandra om kring på byn.


(en bild från då jag och simba var ute på en tidig höstpromenad kring sex tiden på morgonen)

Ha det bra:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!