Nytt år i morgon allesammans! 2011

2011!

Gud vad tiden går fort. I morgon är det nyår, igen! Det var ju nyss jul och nyår. fattar inte vars tiden far, man hinner ju knappt med. men det känns ändå riktigt bra. Ett år närmare studenten! :)
Morogndagen firas på Storforsen hotell i Bredsel där vi ska äta riktigt gott och umgår med mycket trevligt folk. Före jul var det redan över 200 bokningar så brist på gäster är det ju inte! :) Säkert kring 250 nu. Fullt skulle jag tro. Så här ser morgondagens meny ut:

Nyårsmeny

Färskrökt laxcannapé på grovt rågbröd, serveras med örtsallad samt krabbcrème med Kalixlöjrom

Tryffelstekt oxfilé med rökt oxmärgssky & hummersmör, serveras med smörkokt sparris & sötpotatisgratin

Chokladmousse fylld med pistagebrûelée med kakaogelé, åkerbärscoulis & chokladsticks

Ser ganska gott ut eller hur? Ska försöka fota mig med webbcameran i morgon så att ni får se hur jag ska se ut eller så får ni se bilderna sen i Januari då jag har börjat skolan igen. Ska försöka ta så mycket kort jag kan så att ni får se hur det ser ut. Vad ska ni göra på nyår? :)

 


Nu är det trots allt bara 65 dagar kvar av skolan innan sommaren för min del. Går först halva januari och hela februari sedan har jag sportlov? i en vecka och två veckors praktik någonstans. Sedan går jag en vecka till och sedan har jag påsklov en och en halv vecka tror jag och sedan är det bara någon vecka kvar tills sommaren och då gott folk så blir jag blondie igen! ;P Ska avfärga håret till min vanliga mörkblonda färg och sätta ljusa slingor i det. Tycker det är så fint och somrigt.

Något sådant här kommer det att bli. ;) Tjusigt enligt mig. Längtar, då slipper jag färga min ljusa utväxt hela tiden.
Ska gå och fixa naglarna nu, men skriver sen!
Ha en bra kväll:)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!