Sista dagen på året! ;)

Hello!

Har precis lagt mig i soffan och funderar på att gå och göra frukost. Har nämligen hunnit vara ute och gått en sväng ner på Ica och köpte strumpbyxor tills ikväll:) Har även testat kvällens outfit och det såg bra ut. Bara att strumpbyxorna var aningen för bruna än mina nysolade ben. Men man kanske tror att jag har så bruna ben? man får ju hoppas. Sista dagen på året 2010 och vad har hänt detta år? Jo, en massa roliga saker Bästa året än så länge.

Här är lite minnen från det gågna året. :)



rebecca och Nina från min förra klass :)

Såg på bröllop på Arcus mässan.

Jag ocj johanna på besök under en bro för att kyla en dricka:)


Tog examen! ;)

Simba fyllde sex år! Min gammel gubbe.

Min lillebror blev fyra år i sommar. :)

Johanna fyllde arton:)

Vi firade midsommar i Skellefteå:)

Jag jobbade som målare i boden.

Under ledigheten njöt vi i storforsen.

Mycket grillat bjöds det på:)

Vi partade på Pdol och Luleå kalaset:)

Jag och Simba började gymnasium i Piteå.

det var de bilder jag hittade på min dator:) Synd att jag inte fotat mer men ska skärpa mig med det.

Ha en underbar dag! ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!