Haha! hittade en massa gamla bilder :D

Hejsan! Hur har eran dag varit? min har varit lite sådär, första lektionen (musik) var det drygaste jag varit med om tror jag :) Sista lektionen (matte) började jag må illa och svettas :[ Efter skolan gick jag och hämtade Emil på dagis och Pernilla (svärmor) skjuttsade hem oss :) Då vi kommit hem och tagit in hundarna i värmen lämnade jag Emil vid tv:n och gick sedan och hämtade ett gammalt fotoalbum :D Haha! hittade en massa gamla bilder:D tog kort på dem så att "alla" ni mina kära läsare ska få er ett gott skratt :Dhaha

Här kommer det :


Haha , jag som påskkärring!! :D




Jag i fjällen :D haha inte nice!



Examen i 3:an tror jag =) hehe



Storebror och jag :) mamma hade gjort ansiktsmålningar:P jag ska föreställa ett lejon :D



Jag på sandön :D blev sugen på lite SOMMAR!



Hundintresset började i tid:D Här ska jag flyga själv till Halmstad <3
En Golden Retriever precis som Simba gubben <3



Hahahahahahaha! Jag och Shetlands ponnyn Hacke:D



Storleksskilnad?? :D hehe.



Hehe, Jag och Nina var i Älvsbyn och spelade tvärflöjt :)

Hoppas ni fick er ett glatt, långvarande skratt!! hehe för det fick då jag :)
Ha det bra !

/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maalin

heej! var med och tävla i bloggen!

sööta bilder!, allt bra med dig?

2010-02-05 | 23:12:34
http://fashionqueens.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!