Leo´s lekland :D

Hejsan !:D

Detta inlägg skulle egentligen ha kommit upp i helgen men hemsidan funkade inte på min dator just då.:( Så jag ber om ursäkt ännu en gång för att jag inte kunnat uppdatera.

I lördags var jag, mamma, Emil och Magnus (familjen) på Leo´s lekland i Luleå. Jag hade alldrig varit där så för mig var allt nytt :) Hursomhelst så var jag i alla fall dränkt i SVETT! då vi for därifrån, jag fick springa efter min käre lillebror hela dagen :D Jag tyckte faktiskt det var ett riktigt bra ställe, den enda nackdelen var den höga "volymen". Alla barn som springer runt och skrattar, knuffas och skriker :) Jag blev som ung på nytt, hahahaha, nja men det kändes ungefär så :) sprang runt med min 3-åriga lillebror och åkte rutschkanor och hoppade i hoppborgar m.m :D
Jag och Johanna kom i alla fall på att jag ska fira min sweet sixteen där :) haha, fast det är ju ett tag kvar.. :( För alla ni som inte vet då jag fyller år så är det den 5 MAJ!! glöm inte det :)
Tog även lite bilder på Emil där han springer runt och leker, ni får ursäkta kvallan men det är inte lätt att fånga en busig 3-åring på kort !! :D




Här har Emil just fått av sig skorna och är redo att springa iväg för att busa.




Här funderar han över vilken väg han ska välja :D




-Hmm, kan man ramla ner genom hålen ?? :)




-Törs jag hoppa ?? =)



Faaaan, helveteee!

Nu buggade det ihop igen så kan inte lägga upp fler bilder men, men.
Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!