pluggar till prov tsm med feber !:(

HellO!!


Idag har jag varit "lärare" på hk:n !! :D haha jag höll i en lektion där tre grupper skulle göra Carbonara med hemmagjord jordgubbs glass till efterrätt :D hehe jag gick mest runt och undrade om någon ville ha hjälp men recepten dom fått verkade hjälpa dem tillräckligt :P Då alla var klara fick jag också äta och jag måste säga att dem lyckades med jordgubbs glassen!!! :) Har varit lite yr idag och haft ont i tinningarna så jag var helt säker på att jag skulle få migrän men det bröt alldrig ut:O Då jag kom hem var jag gode pigg och sedan då jag satte mig och skulle plugga stannade hjärnan och jag somnade, sedan vaknade jag av att emil kom upp och hoppade i min säng !!! Sedan vid maten så mådde jag inte alls bra :( mamma ville att jag skulle gå och lägga mig i hennes säng så kunde hon väcka mig senare, så jag lyssnade på mammsen :D Då jag vaknade mådde jag bara sämre och var jätte hängig. Jag tog mig in till köket innan allt slocknade så jag lade mig på golvet och synen kom tillbaks efter ett tag :) Mamma ville att jag skulle ta febern så då gjorde jag som hon sa igen och det visade sig att jag hade feber, det känns inte som att jag har feber utan snarare mer som en inflamation i kroppen som gör en yr och hängig :O

Nu sitter jag uppe i min fotölj och försöker lära mig lite teknik :) men det går inte så bra.. Tiger stör mig hela tiden men han är för gullig för att jag ska putta bort honom + att jag håller på att "slockna" hela tiden :(

En sjukling som ser ut som en tant i sina glasögon :P haha

Tiger <3

en massa prov papper !! :O


Hur har eran dag varit ?? :D Hoppas den har varit bättre än min!!
Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JOhanna

Vilken fin bild på dig :)

2010-02-18 | 23:53:28
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!