Rock opera !?!

Hejsan alla! haha alla 28:) Idag har jag varit i Älvsbyn på rock opera ?!? Det var inte rock och inte opera så jag undrar vad det var för blandning? Satt i alla fall längst bak så det skulle låta mindre:D hehe .Ganska taskig Jag vet ! :) Efter den dryga "operan" gick jag och Nina till Frasses där jag fick en strippstallrik av henne ! TACK söta Nina!! Då vi stod där vi drickan och flummade oss som mest så kom Pettson och poppe haha :) det enda jag gjorde var att garva ! :D jag vet att jag har dålig humor så ni behöver inte påpeka det =) Jag vet inte vad det roliga var bara att vi var två tjejer åså kommer två killar in i sama ålder :P haha men jag är glad att jag har min älskade Jonathan Forsberg <3 älskar dig ! <3 Jag och nina tillsammans blir som ett stort massivt skrattpaket ! hehe seriöst!
hoppas att ni har haft en bra dag ! :D
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!