Sliten tjej ! :(

Hejsan !

Sorry för att jag inte skrivit under hela helgen! Har varit så himla trött att jag knappt gått upp från soffan eller sängen :( Hursomhelst så tänkte jag berätta att SDOL var helt OK! Förutom att det var typ P12 och fjortisar som visade trosorna och halva röven vart man än vände sig :(:( Jag hade hoppats på att Johan skulle komma med lite äldre grabbar så man skulle få något att kolla på ! :P haha och dansa med ;P men, men kvällen slutade ju bra för Emil i alla fall! :D Glad för honoms skull ;P 
lägger upp lite bilder och videor senare någon gång, är allderles för trött för att koppla in telen i datorn nu :(
Ha det bra !!
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!