Vad ska jag skriva ? :O

Hejsan!!

Jag har suttit i flera dagar och försökt klura ut vad jag ska skriva om men har inte kommit på något. :(
Vad ska jag skriva ?:O
Jag kan ju i och för sig berätta att jag varit sjuk och legat hemma i tv soffan i tre dagar nu ! :( Inte kul, men kan ju inte göra så mycket:(
Allt började med att jag hade fått tid på "distriktet" i vidsel för att ta några prover för lederna. Jag trodde att hon skulle ta en spruta och sen skulle jag få fara tillbaks till skolan men NEJ! 8 fulla rör med mitt blod skulle hon ha!! Jag är spruträdd och tycker att sprutor är obehagliga på alla sätt och vis sedan jag tog sprutorna mot livmoderhals cancer:( Så åtta rör med blod gjorde inte saken bättre :( Hursomhelst så överlevde jag men blev väldigt yr och började må illa! :( Då jag kom tillbaks till skolan var jag tvungen att fråga våran no-lärare "magnus" om man kunde bli sjuk av sprutor och det kunde man tydligen ! :O:O
Så jag for hem för att ta det lugnt BTW ( kunde inte böja armarna ) gjorde allderles för ont! ja, jag for hem för att vila och bli piggare men det visade motsattsen, jag hade feber så jag sov tills halv fem :O Kvällen bestod av att dricka vatten och vila..  och igår "fredag" gjorde jag inte mycket annat, satt vid datorn en kvart längre kanske ! Ajja ska inte skriva mer nu, ( måste hitta på något att skriva om ).
Ha det bra !!
/ En sjukling med sin vovve SIMBA ! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!