Årets första skidåkning!

Hej alla glada och sura! :D Ville bara berätta att jag åkt skidor nyss, första gången 2010! Emil ville följa så det blev en ganska lugn runda, har tänkt åka några gånger i veckan (om jag har tid). Jag tycker det är riktigt roligt med skidor, speciellt då man är bättre än alla andra =) haha skojja ^^ Men det är faktiskt ganska svårt att motstå då man har skidspåret på gården :) Dessutom så rör man hela kroppen och det ger förhoppningsvis resultat, samma som simning, synd att det är så långt att fara till ett bra badhus och simma. Jag tycker personligen att Älvsbyns badhus är alldeles för kallt, man ska inte behöva frysa direkt man hoppar i vattnet. Hur har eran kväll varit ?
Ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!