Blir en skön helg :)

Helgen kommer för det mästa bestå av träning med Simba:P Men för hoppningsvis även lite skoterkörning.
Skulle egentligen fara och köra skoter med Johanna i dag men det är för kallt. Enligt mig :) Morgon dagen blir perfekt, ska till Luleå och shoppa lite små saker så som - lösnaglar, underkläder, strumpor och säker lite kläder också =) Om jag har råd :P Har inte så mycket pengar nu då jag har beställt massa hundsaker från hööks häst och hundsport :) Har beställt en vattenflaska som kan vara bra att ha i bil och buss då Simba helst skulle slicka upp ruterna för att få kyla. En dragkamps trasa, en kanin som han kan bära omkring på hur mycket han vill och även lite bra shapmoo och balsam för långhåriga hundar. Skulle vara en elefant också men den var slut då jag ringde och beställde :( På söndag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Jonte eller något i den stilen:)














Och den stackars elefanten som inte fick komma med hem . . :) hehe


Ha det bra !
/ Emelie & Simba ♥








Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!