Dagen. .

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag gick till syon för att fixa uti en grej vid gymnasievalet. Nu är allt klart och det enda som fattas är att jag tar mig in på det jag vill :) Efter lunch har jag haft dubbel idrott, första timmen sprang jag 5,1 km i gymmet på en spring grej, andra lektionen spelade jag fotboll och gjorde faktiskt ett mål med asist av ale eller adde , haha kommer inte ihåg =) Då jag kom hem hade jag fått massor av post så jag spenderade lite tid på att läsa igenom det. Sedan gick jag upp städade lite och nu sitter jag här framför datorn och degar.. Bagger undrade om jag skulle följa på ug ikv så vi får vell se om det händer något alls under kvällen. Annars skulle jag kanske se avatar i vidsel men jag har inte sett någon skyltning för det så jag undrar om den ens går ? men men, nu ska jag fortsätta med degandet på någon annan hemsida.
Ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!