En dag i taget .

Har bestämt att nu framöver ska jag ta en dag i taget och inte planera en massa eller spara på mig en massa skolarbete. Idag var det i alla fall första skoldagen 2010! Jag klarade dagen ganska bra trots min hesa mans röst!
Hade inte blivit bättre i halsen trots att jag slukat ett halvt fishermans paket :( Alla skrattade åt mig och då jag skrattade lät det som om jag var i målbrottet för rösten skar sig plötsligt och lät som ett kycklingpip typ, haha. Not nice! Har eran dag varit bättre ? :D
På tal om något annat så har jag varit barnvakt i kväll och det gick förundransvärt bra! Han klagade inte och tjurade inte heller :O Jag fick till och med han att kamma mitt hår och dra mig på boben ! :D hahaha. Har faktiskt aldrig hänt förut.
Nu ska jag sätta mig ner och kolla igenom vad jag ska beställa från kööks katalogen =) Dem har så grymt billiga hundgrejer så att det blir mycket att köpa :D Simba blir nog glad i alla fall :P

Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!