En sån jävla ledvärk!

Jag har så himla mycket ledvärk! det har bara varit så här jobbigt en gång förut. . jag kan knappt skriva detta inlägg! mina fingrar är otroligt sega och mina handleder gör ont direkt jag tar på en tangent. min dag har i alla fall bestått av hemsk smärta och ett no prov. inte den bästa dagen i mitt liv. Men jag tror att provet gick ganska bra, årkade inte plugga då jag bara blev mer och mer förvirrad i vad vi skulle ha då vi har nästan exakt samma saker på tekniken :( tänkte lägga upp en bild på mig och nina som jag ritade, jag skrattar alltid då jag är med henne, inte så bra egentligen då jag får så himla ont i magen efter det! :D hehe






Ha det bra!
/Emelie & sin älskade simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!