Halvdag :D

Denna dag har varit väldigt skön, jag slutade 11.30 :) På svenskan gjorde vi ett gammalt nationellt prov i språkförståelse :) sen på so och engelska lektionerna gjorde jag inte så mycket =) Men däremot då jag kom hem :) Det första jag gjorde var att springa på tossi :) Sen klädde jag på mig, gick ut och hämtade Simba och for och åkte skidor :) Riktigt härligt då man inte är ensam :) Han var så himla duktig och tycker det är himla kul att få jobba lite =) Vi åkte runt fem kilometers spåret och han bara sprang och sprang :) Däremot blev jag väldigt trött halvägs så jag stannade och satte mig ner på en stubbe eller sten eller vad det då var. Jag släppte lös Simba så att han fick fortsätta springa :D Himla mycket energi i han alltså =) Då jag suttit och vilat ett tag kopplade jag simba och fortsatte någon kilometer till , himla dålig kondis jag har :) gick inte alls lika fort som simba ville =) Men ska ju faktiskt åka några dar i veckan och jag har redan åkt två så jag är ju på bra väg =) Då vi kom hem så tog jag av mig allt och gick ut i träskorna för att svetta av mig =) Simba högg direkt en pinne som han massakerade :) hehe  Då vi kom in lade han sig ner och tog det lugnt efter en lång spring tur:P
Men det är inte slut på träning i dag, ska på stallet kring 5 så då blir det till att rida också =) Åh jag som redan har träningsvärk. Sedan då jag duschat blir det till at färga håret :)
Här är lite bilder från skidturen :
















Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linusnelly

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 | 18:15:28
http://linusnelly.bloglyric.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!