I morgon börjar verkligheten . :(

Allt går så himla fort nu för tiden, önskade att man kunde spola tillbaks tiden till den dag då man var liten och inte behövde gå i skolan och inte hade några problem utan den tiden då livet bara lekte. Nu har jag trotsallt varit ledig en längre tid men skulle kunna vara det flera veckor till. I morgon börjar verkligheten igen och det blir att välja vilket gymnasium man vill gå och linjer osv. . Huvva nyss började man sjuan och nu går jag snart gymnasiet :) Ska bli skönt att slippa se vissa personer man inte gillar och sen skaffa nya vänner :) Förhoppningsvis börjar ingen från sin klass i den linjen man valt, jag vet att det kanske låter konstigt men jag skulle bara vela börja om på nytt och sen träffa dem man tycker om och växt upp med på helger . Många är säkert jätte rädda och nervösa inför valet, men jag har faktiskt tur som redan vet vad jag vill och så. många av mina kompisar har inte bestämt sig än :O Jag tycker faktiskt lite synd om dem.
Det är ju inte precis världens grej att välja vad man vill gå eftersom om man inte är nöjd kan man ju bara byta till något annat intressant :D
Ska snart gå och lägga mig känner jag, har varit halvsjuk i helgen och i natt kunde jag knappt sova för att jag hade andnings problem:S Kunde inte andas genom näsan för den var igentäppt och genom munnen gick det inte heller, hade så mycket slem så att jag fick gå upp och dricka flera gånger för att kunna andas. I morse då jag vaknade var jag så hes så att jag knappt hördes :( Drack några te-koppar senare och det blev faktiskt mycket bättre så nu är det ganska okey, man hör mig ju i allafall =) Har inte lika ont heller tack vare fishermans tabletterna! Tack för att dem finns, smakar inte så gott men det hjälper ju <3
Många träffar jag i morgon och till alla er andra önskar jag er en skön kväll !
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


evelina eriksson

Besök gärna min blogg :D

http://eevelinaeriksson.blogg.se

2010-01-11 | 17:40:18
http://eevelinaeriksson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!