Kortfattat om min helg :)

Hejsan! :D Det känns som om jag inte har bloggat på länge så jag tänkte skriva lite om min helg :)
Fredag: Hade väldigt mycket ledvärk så jag satt mest inne och såg på tv. Käkade en massa värktabletter åså. Om jag inte skulle haft så himla ont så skulle jag ha följt med älsklingen till Kronogård, dom skulle ha firmafest och sådant roligt:D Men eftersom det blev ändrade planer så har jag bara legat hemma och haft tråkigt ..
Lördag: Mådde jag mycket bättre hade bara ont i ryggen och i handlederna. Jag, Magnus och Emil for och åkte bandvagn till Altojigge:D Grymt cool upplevelse. Den tog sig överallt!! över träd, stubbar, stenar och väldigt djup snö. Efter en bra bit i skogen fick jag köra! JAG !! Det var så grymt roligt men läskigt på samma gång. Undrar hur det blir att köra folkrace?? :D hehe då vi skulle över en jätte smal skoter bro vågade jag inte längre, tänkte bara på att jag skulle köra för långt ut så att vi skulle tippa :S Magnus tog över åså for vi en sväng till i skogen :P Då vi lämnat den på brandstationen så hämtade vi brandbilen och for å tankade den:P Då vi kom hem satt jag bara och tänkte på att JAG har kört en fet bandvagn! Det är inte många som gör det :) Den såg typ ut så här fast den var vit och fin :D Tog inga bilder för jag hade mobilen hemma:(




Söndag: Idag har jag bara hunnit vara ute med hundarna i det blåsande vädret:) Himla kallt men jag offrar mig för dem:D Zorro satt bara och pep på en snöhög då "grannarnas" gråhundstik skällde. haha. Simba älskar snö så han sprang omkring och grävde ner huvudet och gjorde en massa snögropar:P Himla söt då han springer runt med snö på hela huvudet:D Sen hoppas jag att få hinna träffa älsklingen :) Han har ju varit borta hela helgen och jag följde inte med :(:(:( Har inte varit med honom på jätte länge:(




Älskar dig jätte mycket Stig Erik Jonathan Forsberg! Du är mitt allt även om det är svårt ibland och då vi bråkar. . Hoppas du tar in det jag säger ( skriver ) och att du förstår hur jävla mycket du betyder för mig . Love you <3

Ha det bra !
/ Emelie & Simba ♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!