Lyckad shopping :D

Som sagt så var jag ju i Luleå och shoppade igår och det blev en väldigt lyckad dag! Första gången jag upplever att det inte var någon stress överhuvudtaget :) Väldigt nice! Mamma väckte mig kring åtta tror jag och sedan sminkade jag mig och åt frukost. då alla var klara satte vi oss i bilen och började våran färd mot Luleå centrum =) Jag var faktiskt vaken hela vägen dit =) brukar vara bra på att somna i bilar :P Det första vi (jag, mamma och Emil) gjorde då vi anlände till Strand galleria var att besöka toaletten hehe. Efter det så gick vi mot stan och den första affären vi kom till var kappahl, mamma skulle lämna tillbaks en klänning som var trasig =) väl där så köpte jag ett par silver örhängen:) Nästa anhallt blev the shoppen =) mamma ville köpa något bra till Malin som fyllt år nyligen ^^ Sen kommer jag inte ihår vars vi for, eller jo jag och Emil for och åkte rulltrappor medans vi väntade på mamma. Den lilla skitungen satte ner fötterna då jag skulle kliva av så vi fastnade, var tvungen kasta om barnvagnen och backa ut :S kunde ju ha gjort illa oss ganska mkt om jag inte skulle ha tagit mig därifrån. Jag köpte då i alla fall två tjocktröjor, massa sockar, två bh:ar, örhängen, ringar, lösnaglar, hårfärg, mjukisbyxor, en cardigan och en tunika :P Nice ! Jag som rensade garderoben nyss men lär snart bli lika full =) Efter all shopping hämtade Magnus oss åså for vi och åt pizza nära där johanna bor =) Då alla var mätta och belåtna for vi till bjässmora och hälsade på Malin, Erik, Ebba och William =) Vi blev där himla länge men det var grymt kul =) satt och spelade wii med wille, ett mario race spel som man spelade med en ratt =) GRYMT kul ^^,  då vi spenderat våran tid i Bjässmora så for vi in till Boden där vi hälsade på Tobbe och Eva, Robbin och lilla Emma som var hur gullig som helst =) Sen ville jag hem till de stackars vovvarna som varit ute i kylan hela dagen =( På vägen hem sov jag väldikt gott! jag fattar inte vad det är som gör det så skönt att sova i bilar, vet ni ? =)
Jag kommer att lägga upp bilder på det jag köpt någon annan gång för nu ska jag hoppa i duschen.
Hoppas ni haft en trevlig helg, ha det bra!
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!