Skön dag i Kåbdalis <3

I går (lördag) for jag, Markus, Emil, Dennis och Tobbe upp till Kåbdalis. Det var en jätte härlig dag att bara få komma bort från allt och glömma det för stunden . Det var dessutom väldikt fint väder och solen sken hela tiden =) Provade även att åka sittliften och det var jätte läskigt första gången men sen var det grymt skönt :) Bara sitta och njuta av utsikten. Till lunch åt jag gulasch soppa ( vet inte hur det stavas ) som inte alls var lika god som jag kom ihåg från tidigare . Vi åkte nästan hela tiden och jag han ta några fina bilder också :) Okey i slutet satt jag faktiskt inne för att jag frös så mkt .
Här är bilderna :D  ---
|
\ /



Fin utsikt över alla berg :)


Mycket snö är det här=)


Så här ser det ut där man hoppar på sittlifterna :P


Fotar i sittliften :)


Vackert i solnedgången :P


Man sitter högt uppe :)


Min snowboard över ett klipp stup :O haha från sittliften :)

Ha det bra !
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!