Förlåt för en dåligt uppdaterad blogg by Emelie!!

Hej!
Ligger just nu i soffan hos Rikard. Vi har varit på middag hos Marie med Moriss och ett par smålänningar, Janne och Carina tror jag dem hette! ;) Vi blev bjudna på hemmagjord potatis sallad, grillat kött och god sallad till:) Bra gjort!
Dagen har varit väldigt lugn och skön. Vi drog oss gode taget på morgonen och då vi väl steg upp satte vi oss i soffan framför datorn:) Vi har även hunnit vara och handla:) Det blev en godispåse för min del=)

Måste säga att jag har saknat en dator att surfa på under kvällarna då jag jobbar. Har ju nästan glömt bort alla mina lösenord :S Men snart blir det ändring på det! Har nämligen köpt en laptop som jag kan ha sedan då jag går skola och så. Vi kollade på datorer idag och jag fastnade ju för en hp pavillion som jag visade Rikard. Då vi kollade idag så var den på 27% rea så jag köpte den! Det blev plötsligt ett bra pris för en bra dator! :) haha.
Lägntar tills den kommer så att jag får klämma och känna på den! :) haha lite klämm och känn party är vell alldrig fel? ;)
Ajja, nu ska vi se på New moon:)
Hoppas ni har en bra kväll:)
||*Emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!