Lugnt och skönt..

Godkväll!

Helgen har varit bra, det mesta i alla fall.

Fredag jobbade jag och åkte sedan hem till vidsel med bussen. Duschade, packade upp och sedan gick jag och johanna ner till Rikard ;) Vi satt först vid datorn och Sedan for vi till Rikard "Sing" och baddade hot tub. (bubbelpool utomhus) Jag badade även i älven för första gången 2010! :D Inte farligt kallt! Faktiskt ganska sköönt=) Sedan värmde även jag och johanna upp en kåta där vi satt för att slippa alla mygg vid vattnet:) Rikard kom också efter ett tag sedan hände det inte så mkt:)
Jag och Rikard for hem kring halv ett/ett någongång. Vi åkte taxi och for sedan och kollade vad som hände i lilla vidsel och det skulle tydligen bli torgfest fast vi var så trötta så vi gick hem och lade oss:) Jag gick hem kring halv fem på morgonen och sov ett tag sedan for jag tillbaks till Rikard klockan 8 och somnade om där, hos honom.
Jag vet inte riktigt när vi steg upp men det var vell kring 12 skulle jag tro. vi duschade och sedan for vi och handlade på Ica. Då vi kom hem blev det att packa in varorna i kylen och sedan åt vi frukost. Sedan blev det att sitta och spela Xbox 360 hela dagen! :) haha jag satt och spelade ett spel där man har typ en egen trädgård med piñata djur=) haha det heter Viva Piñata och är verkligen min typ av spel !! =)
Sedan på kvällen kring 7-8 grillade vi och åt grillat med kroketter, grillad tomat och ananas och chili&mango sås, Mangoraja sås och coca cola till det :D GOTT!! Har verkligen en pojkvän som kan laga grillat! hehe;) Me like! <3
Hmm, sedan gjorde vi inte så mkt, vi städade undan och såg på The book of Eli! :) Den var bra men ändå lite för mycket blod och "flygande huvuden" för min smak. Det var en väldigt lugn lördag kväll. Vi fick främmande av Johanna, brorsan och Johnny sedan kring halv ett på natten eller något:) var så trött så skickade hem dem så att vi fick sova:)
Söndagen vaknade jag lite på fel sida kändes det som men sedan då Rikard gick upp och drog upp mig och jag såg att det var strålande sol ute så blev jag hur glad och sprallig som helst. tänkte direkt på storforsen så vi for upp dit där vi träffade Matilda, Magda, Lulle, pettsson, Adam, Linus, Tommy och Robban :) Hur härligt är det inte att ligga på en klippsats och steka i solen då man sedan kan svalka sig en klippsats ner? :) med härligt umgänge och glada miner:D Sedan for vi hem och åt pizza och sedan hände det lite grejjer och jag for och sov hos Marie:) Rikard skulle till luleå och jobba så jag sov där. Sedan blir det allt för personligt även för att skriva här..

Hoppas ni haft en bra helg, men mycket sol och glada miner! :)
||*Emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!