Ohh yeah, har inte suttit bakom en datorskärm på två veckor så måste säga att det känns väldigt bra att vara tillbaks nu!! :D

Heeeey!

Anledningen till att jag inte kunnat blogga på två veckor är att jag inte har något internet eller dator i Boden där jag bor nu över sommaren då jag jobbar på Bodens måleri AB! ;)
Känns väldigt bra att vara tillbaks i Vidsel på helgerna och träffa snygg Rick och Johanna och många fler.. haha :D
HÄRLIGT!

Jobbet:
Jag vaknar klockan sex varje morgon och sedan kör jag ut på firman med mopeden så att jag är där klockan sju:)
Jusst nu och säkert hela tiden jag jobbar så kommer jag att vara på Mårängskolan i Sävast som ligger en bit utanför Boden, ca 6-7 km.
På kvällarna så kommer jag hem, duschar, äter, ser tv och äter vattenmeloner!:D
Slutade tidigare igår (fredag) för att hinna med bussen hem till vidsel. Så jag har bestämt mig för att jobba övertid på måndag och på tisdag;)

Men nu är det bara fyra veckor kvar innan jag blir "rik" haha :) Sköönt, En ny dator och säkert lite annat :)

Ska käka yoghurt nu, bye bye !
||*emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!