Söndags ångest!

God afton!
Har typ världens söndags ångest just nu! Är verkligen inte sugen på att jobba. Som tur är så är det bara en vecka och någon dag kvar tills man är ledig! :)

Till helgen blir det i alla fall PDOL, och nästa Luleå kalaset :) Härligt fast jag känner mig redan pank efter lönen jag fick i fredags. Måste även betala hyra, bensin pengar till Jocke som jag ska pendla med i veckan bara där är det 1500- 2000 kr. Men får ju en liten peng sedan vid nästa lön. MAX 3000 skulle jag tro.

Längtar dessutom tills min laptop kommer! Köpte ju den i går. Är kär i den fast jag inte har fått den ännu=)
Men det var då skitsnygg design och lite mer !kvinnlig tiuch" i det hela! <3

Ajja, nu ska jag och Rick lägga oss i sängen och försöka sova. Blir kanske lite tv. Det blir ju att stiga upp tidigt i morgon. Jocke hämtar mig kring 6 ! :( Ajja, SOV GOTT!





/ Emelie.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!