liten uppdate from me! ;)

Tjoho!:)

Jusst nu sitter jag här med min nya dator! :) LOVE IT!
Väntar även på att min beställda kebab tallrik ska bli klar! :D Gott ;)
Veckan har varit väldigt jobbig..Har jobbat övertid både måndag och tisdag. nog för att det gick ganska bra men lite drygt då man är tillbaks i vidsel sju och då måste man laga mat och sedan gå och lägga sig.. ajja, igår och idag har det ju varit bättre. har slutat fyra som vanligt och är ledig imorgon!:D Sköönt! Sedan jobbar jag inte något mer förenns torsdag nästa vecka. Har tagit ledigt Måndag, tisdag och onsdag för jag ska fara på något informations läger tisdag-onsdag på min nya skola. måndag tog jag ledigt bara för att vila ut lite efter pdol nu i helgen :) vi far till piteå i morgon på morgonen och sedan hade jag tänkt gå på stan, kanske med mamma om hon skulle ner. Rikard ska jobba i luleå kring ett så då jag är less på att gå runt på stan kunde hans pappa hämta mig :)
nu har jag smaskat i mig min kebab tallrik ! :) mumma.





||*emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!