2/6-10

Hello! :D

Denna dag har varit VÄLDIGT långtråkig!
Jag kom till skolan i vanlig tid, satte mig på en bänk och satt där i en kvart.. Sedan kom Vieveka (bildläraren) och sade att vi hade redovisning om själsporträtten men eftersom jag redan gjort det så satt jag bara och tittade på då tre stycken pratade om sin själ "". Det tog typ, fem minuter max. Efter det så gick jag och dennis till åtterna och han spelade lite brännboll med dem medans jag satt och pratade med Katarina och Mona. :) Då alla spelat klart gick vi och skulle plocka skräp men ingen årkade så vi satte oss på en bänk och dryg pratade lite ^^)

EFter lunch så gick jag hem och hämtade Simba sedan gick jag ner till skolan med honom :) Vi satt utanför sporthallen gode taget innan de andra i min provisoriska klass  kom. ( det är musikalträning så de som inte är med är i denna klass)!! Han tyckte det var riktigt roligt med mycket folk omkring sig ! Vi gick till fotbollsplanen, delade upp lag och sedan spelade vi! :D Simba fick vara i mitt lag och han var faktiskt och försökte ta bollen ett par gånger :D duktig vovve ;) Han var som en ryggsäck efter mig, jävlat hack i häl! :D haha!
Vi slutade kring kvart över ett för vi hade inget att göra så vi gick hem och lade oss och chillade! Vi var rätt trötta efter en varm dag med fotboll och svett! :)


Simba ligger i skuggan nere på fotbollsplanen och vilar! :D Snyggaste varelsen på jorden! <3<3 love you!


Nu har jag precis kommit hem från Rickard, har sett lite serier också..:) Han hade lånat en grymt fin bil som jag lätt skulle kunna äga! :) haha! Fast den är väldigt stor och man måste ha C kort tror jag! :D


Manlig bil! :) Det mullrar och lever om då man kör! precis som det ska va! :D:D:D

Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska äta något gott. Typ rostade macker och stark Oboy! :D Skulle ha haft nutella! :( Men, men .. livet fortsätter vell förhoppningsvis! :D

Ha nu en bra kväll så ska jag käka något.. Natti, natti! :D

/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!