En gode så slapp helg! :D

Hello! :D

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Synd bara att det har varit så dåligt väder! :(

Fredag:
Gick skola. Vaknade kring halv åtta tog på mig några skabbiga kläder åt lite frukost och begav mig sedan till skolan. Första timmen gjorde jag absolut ingenting. Satt och väntade på att musikalen skulle börja. Jag, Dennis och A.J gick dit lite före för vi årkade inte sitta i en korridor och vänta.
Musikalen i sig var väl ganska bra men synd bara att många av dem som deltog inte kunde sina repliker!
I Början var det nästan skrattretande men även lite sorgligt att dem bara stod där och inte sa ett endaste jävla ord!
Men, men nu ska jag inte klaga, dem flesta var vell duktiga! :)
Efter musikalen slutade vi så kring kvart över tio körde jag hem och gick och lade mig! Jag sov tills två halve tre någongång. Mamma väckte mig då hon skulle iväg till jobbet. Då jag vaknat och ätit en banan så tog jag en lång skön dusch! Sedan åt jag lite innan Rickard kom och hämtade mig :) Vi for ner till huset och Jocke tapetserade hela hallen så nu är den klar! Bara resten av huset kvar då! ;) Då hallen var klar for vi upp till fotbollsplanen, satt på en bänk, huttrade och frös! Inte kul någonstans. Jag bestämde mig för att inte vara med då jag knappt kunde gå av träningsverk förra gången! :(
Då matchen var avklarad for vi till hotellet satt i baren ett tag och jag fick mig en coca cola drink med is, citron, drink pinne och ett gulligt litet paraply !! :) haha. Det var faktiskt grymt gott med citron! :O
Vi spenderade hela kvällen där och jag måste säga att jag gärna gör om det! Det var super trevligt! Bara trevligt umgänge och sjaa.. en bra kväll helt enkelt! :D Lugn och skön! :D Jag han fara förbi på "klassfesten" också! Det var ju ingen direkt fest, det satt typ lite människor här och där.. jaa, ett ställe där jag inte vill vara helt enkelt! Inte livat någonstans!
Men,men...
Senare så for jag till Rickard och vi såg lite serier också..:D Trevligt! ;)

Lördag:
Vaknade kring kvart i ett, ett någongång! Var gryyymt trött! Satte mig framför tv:n ett tag och sedan for jag med Rickard ner på pizzerian! :D Vi skulle egentligen fara till storforsen och köpa hamburgare av Camilla men dom stängde då och dem tog inte kort heller. så det fick bli pizzerian!:D Jag åt inget men var ett socialt stöd därnere!:)
Efter pizzerian så for vi till huset och såg på då Jocke jobbade! haha. Ganska rofyllt att sitta i en soffa och se andra arbeta! :D Då han spacklat och tapetserat lite i köket så for vi hem och gav hundarna mat :) Jag har ju varit hundvakt i helgen så jag har ansvaret för det då de andra i huset är borta! jag gick in och beställde en schnitzel som jag sedan åt hemma hos Rickard Till He-man ett väldigt gamalt tv program =) haha!
Vi var hemma hos honom till tio någon gång då vi for ner till Arvid Karlssons och Hildas inflyttningsfest! Vi var inte alls länge men det var roligt att träffa lite människor! ;)
Efter det så for vi hem till Marie (Rickards mamma) och såg på lite tv :) Sedan var jag då så trött så vi for och sov:)

Söndag:

Idag vaknade jag kvart i sju av att hundarna var oroliga. Jag gav dem mat och sedan gick jag ut på gården med dem och då blev jag jätte pigg så jag satt ute med dem tills klockan halv nio kanske !!!! :O Vi gick in då mamma kom hem från jobbet:) Då jag väl var inne försökte jag somna om men det var bara att glömma för det gick fan inte!
Så nu sitter jag här vid datorn och väntar på att någon vettig människa ska vakna! :) haha! Ska även ut och cykla med Simba så att han får röra på sig lite! :)

Sitter och funderar över vad jag ska göra med mitt hår ?
Jag har en klipptid i morgon men vet inte hur jag ska klippa mig! :S Jag ska i alla fall färga håret så att min ENORMA utväxt försvinner! Ska ha samma färg som nu tror jag! :D jag trivs bra i den och då skiter jag i vad alla andra tycker! :) haha! Måste göra något åt luggen också! :) Åhh.. jag tror det heter - BESLUTSÅNGEST! :(




Ha det bra! Synes & höres! :D

/ Emelie & Simba ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!