En lugn kväll i kväll.

Tjenare! ^^)

Har nästan jusst kommit hem och som vanligt så sätter jag mig vid datorn .. tragiskt.

Kvällen har varit väldigt lugn. For ner till Rickard och sedan for vi till huset där han städade och sådant. Allt är nästan klart nu, det ska bara målas lite i trappen och ovanför dörrarna. Alla tapeter och fonder är uppe och jag måste säga att det blev riktigt fint! Speciellt sovrummet, fonden där är så himla mysig! :)
Då städningen var klar for vi till Marie där dem åt och sedan drog vi vidare till Peter som fyllde år idag. Vi blev bjudna på en jätte god jordgubbs tårta! Sedan for i till lägenheten och jag satt framför datorn gode taget, lyssnade på spotify och sådant.
sedan hände det inte mycket mer. Jag for hem och här sitter jag nu.

Funderar på att teckna något, typ något sommrigt eller nå..
Det var ju faktiskt väldigt länge sedan jag gjorde det!

Ha en bra kväll och sov så gott!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!