En mer eller mindre givande dag..

Tjobre! :)

Idag väckte mamma mig kring nio, gick ner åt frukost och ringde sedan och sa bort jobbet på FMV! :) Efter detta så gick jag och lade mig igen och vaknade nästa gång av att en myggjävel bet mig på kinden! Så jaa, jag har ett mygg bett men har smort in det med något konstigt Aloe Vera gel så det börjar försvinna och det kliar inte alls! :) Ett bra köp av mamma!
Har inte gjort mycket alls idag. Tänkte ju fara och träna Simba och Zorro men vädret är för varmt för dem. Så jag satt istället ute på en solstol och läste Se&Hör:) Massa skvaller och rykten men, lite underhållning i alla fall! =)

Har tjeckat vädret och det ser ut att bli ca 20 plus, både soligt och molnigt på midsommar! Hoppas det bara är soool. Solen har ju knappt visat sig något och resultatet är inga jordgubbar!! tragiskt men - what to do?

Har tänkt mycket på sommaren idag och gick runt och fotade lite blommor och sådant som jag tänkte lägga upp här.
Om man tänker efter så är ju sommaren väldigt kort, varför är den inte lika lång och seg som vintern? ONÖDIGT! enligt mig, göra skillnad på vinter och sommar. kunde inte "gud" ha gjort lite jämnlikhet?



(Allt är taget med min mobilkamera)

En väldigt skitig lillebror som just "badat" i sandlådan!

























Nu kommer mina personliga favoriter! ;)

Nr:1


Nr:2



Ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!