Har redan varit en lång dag..

Vaknade halv tio, tio någonting och var jätte pigg! Gick ner och satte mig framför tv:n innan jag gick över med några cider till Johanna. Sedan gick jag upp, satte mig vid datorn och har suttit där fram till nu! :O Eller sja, jag hann vara med mamma på affären och köpte lite grejjer till i kväll då jonte och elin kommer och ska käka middag! :) Det blir grillat med kroketter, sallad och chili&Mango sås till! :D Gott! Får vell se vad som händer senare i kväll. Har inga planer men kanske blir att fara ner till Vidsel ett tag! :)
Ska forstätta lyssna på den här låten, tycker den är som skön på något sätt! :D



||*Emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!