Oh yeah!

Goddag! :)

Har jusst kommit hem från en snabb moppe tur till Christina. Har hämtat nyckeln till Agility banan och hade tänkt fara ner dit i morgon med båda hundarna och träna Agility/smidighet med Simba och lydnad med Zorro! :) Det blir första gången i år som jag får träna lite med hundarna där nere. Går ju inte så bra om hindrerna är under en halvmeters snö:)

Har även pratat med Jörgen på Bodens måleri och han erbjöd mig jobb hela sommaren! Jag börjar på Tisdag och jag säger bara, Pengar!! Det är ett sju - fyra jobb så det kan bli tungt att stiga upp på mornarna men det är lätt värt det! Plus att jag kommer ha en jävlig träningsvärk av att stå och vifta på en arm (höger) hela dagarna! :D haha, men träning och jobb samtidigt är ju inte dåligt! :D Oh yeah, det här kan bli bra! Hoppas bara jag årkar jobba hela tiden annars blir jag besviken på mig! Min kropp är ju inte på min sida heller, ledverk också..:( Men jag ska årka till det sista!! :) Jag vill ju verkligen jobba! Jag är en sån som inte vill sitta inne och dryga bort dagarna medans andra gör nytta! jag tycker ju dessutom att det är kul att måla så! :)

Har pratat med mamma lite idag och det blir att stanna i Skellefteå lördag - söndag :) Alltså borta hela helgen! :D Hoppas verkligen att det blir bra väder så att man kan vara ute i solen och bli lite brun! Jag sitter och håller tummarna då jag inte har något annat för mig, håll era med!! :)

Ajja ska börja med pizzan nu. vet inte vad man ska ha på med har tagit fram stark salami, jalapeño, tomat, lök och ost. kan ju bli bra men är väldigt osäker! haha, annars får man vell käka macker eller nå! =) Jusste!! Oregano måste man vell också ha, såndär pizzakrydda ni vet? :) Ajja. ska dra!
Ha det bra!

/EMelIE & SImbA ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!