Två år, nu borta..

Godkväll kära läsare! ;D

Ville bara berätta att jag tagit ut navel piercingen! Känns verkligen skönt! Nu finns det inget man fassnar i och gör illa varje dag, man slipper dessutom vara rädd att någon annan ska göra illa en! HÄRLIGT! :D

Men innerst inne finner jag även en hel del "sorg". Nu finns det ju inget fint att se på längre.
Att visa upp på beachen osv..tragiskt men åskådarna får vell lägga märke till något annat, en leverfläck eller liknande. Någonting kan man alltid fynda! ;)
Är ju som lite små sugen på att pierca tungan istället men har inte bestämt mig. Då kanske det blir någon infektion eller att det går sönder osv. Men i och för sig så kan det ju hända med vilken piercing som helst, så .. ähh, jag vet inte än. Men kanske så dyker jag upp med en tung piercing inom snar framtid! haha, men bara KANSKE! :)

Sov så gott nu!
Ska lägga mig och läsa en bok och sedan nanna kudden. .
Ha det bra!



/Emelie & Simba





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!