Vars är solen?? :(

Hejhopp! :D

Sitter under tecket i två tjocktröjjor och stora mjukisbyxor och huttrar som faan!! Vars är solen egentligen?? Det är Juni och sex plusgrader ute! :O Hutter, hutter...

Idag har jag sprungit eller Ooooops, gått cooper testet.. Alla gick tillsammans och det tog 21 minuter! :D haha bra gemenskap !^^

Efter det så slutade vi och jag stannade på skolan för jag skulle ju med bussen till Älvsbyn och klippa mig ! :D
Nu har jag ingen utväxt och fräscht hår! Klippte ganska mycket från topparna och gjorde luggen till en stor snedlugg! :D Jag älskar den men synd att man måste ägna mycket tid åt den så att den håller sig på platts! :( Jag är ju så lat så jag tror det lär gå åt pipsvängen!
Vi testade även en frisyr som jag hade tänkt ha på examen. Lockigt hår och rak lugg med mycket volym! :) Det blev jätte fint och nu kollar jag mig i spegeln hela tiden ! :) haha!!
Får se om jag fixar frissan lika bra som hon gjorde, tror ju inte det men jag får vell hoppas! :P

Nu ska jag vara lite olaglig och ladda hem en film!! Kvällen räddad! ;)

Ha det bäst älskade läsare! <3
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!