En varm, solig vinterdag! :D

Tjennaaa!! :D
I dag har jag bara varit ute:P Har varit plusgrader i solen och någon enstaka minus i skuggan ! SKÖÖNT! :D Har tränat lite apport med Simba, han älskar att bära saker så han tyckte det var kul :) Jag vaknade faktiskt väldigt tidigt idag, kring åtta någongång=) Jag, mamma, Emil och hundarna har varit ute i solens heta strålar och grillat lite "marshmallows"?!? och korv :D Gött!! Jag vet inte vad jag ska berätta om, ni vet ju att jag varit ute och sen har jag vell inte gjort så mycket annat ! :)

JO, Jusste !! Jag har ju tolkat med pantern :D haha inte min favorit skoter precis!! Den går knappt frammåt !! :D haha tur att Polarisen är lagad nu ! :D hoppas jag hinner köra nå i helgen :D Annars blir jag aningen deppface ! :p
Hoppas ni har haft en trevlig dag UTE i solen ! =)

Emil äter kexchoklad  i solen! :D haha KLADDIGT!


Zorro tigger efter en kex bit :D


Simba ligger i solen med ett vedträ ! :) MUMMS!


Mamma ! :D Såg aningen bitter ut :(


Kexchokla go å gla! :D


My love ! <3


Sugen på något gott :D man kan ju alltid tappa något !

/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!