Godkväll! :)

Godkväll sweeties!

Sitter uppe på mitt rum och pluggar lite ww2 ( world war 2 ) ! Jag vet att det är helg så jag ska snart gå över till johanna och spela Halo!!! Senast vi gjorde det satt vi i sju timmar !!! Helt sick, men man måste ju ha något att fördröja tiden med, right? =) Hmm, vad ska jag berätta om idag då ?
Jo, no prover jag gjorde tidigare gick riktigt bra! väldigt nöjd faktiskt. Hoppas jag kan behålla mitt MVG i biologi! =) Älskar verkligen biologi, så himla intressant.






Har pratat med mamma om det jag skrev i inlägget tidigare idag och hon verkade intresserad så detta kan sluta riktigt lyckligt! Hoppas min lilla bäbbä som blir fem om två veckor följer:)

Jaja, ska dra nu! Ha det bra !
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!