Haha, dagens ungdom!

Dagens ungdom!?!
Det enda som existerar i deras hjärnor är sprit, snus och cigaretter! Gaah, less på att alla är feta fjortisar!
Ursäkta men ja, jag är lite smått angry!

På tal om något annat så har Johanna farit nu ( vi for till mig ist för hennes tv var trasig ) Hursomhelst så försökte vi klara banan som vi ALLDRIG har klarat och ändå spelar vi på easy! :D haha.  Längtar till Johan kommer till vidsel så att han kan hjälpa oss :) <3
Nu däremot så ska jag nog sova, har redan hunnit ner och sakt godnatt till hundarna så varför stanna uppe om man ska iväg tidigt i morgon? Gillar inte att vara eller umgås med sega människor då man ska göra något roligt :)
Nämen nu ska jag lägga mig. Natti, natti så skriver jag någon annan dag ! :)


Fin polarisen ! :P hehe.


/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JOhanna

På tal om seg. Förlåt för att jag sa att du var seg. Jag var bara på jättedåligt humör, jag menade det inte <3

2010-03-22 | 08:40:16
http://kwinna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!