Har redan gått ner 1 kilo ! :D:D:D

Jag är typ överlycklig! Har gått ner ett kilo! :D Hursomhelst så har jag kommit på bästa frukosten EVVAH! haha. man tar en tallrik och blandar ner Kiwi, tomat och gurka Woala, så har man en god frukost " sallad".
Min frukost tex, allt det som står ovan + lite c-vitamin till dricka! =)


Om ni undrar varför det ser så konstigt ut i "drickan" så är det för att c-vitaminen är en brustablett som på bilden håller på att bubbla upp =)
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josefin

Intressant att blanda kiwi och tomat hehe ;D

Fin blogg du har! ;)

Kram och kika gärna in hos mig också!

Anonym

vilken märklig blandnign, är det verkligen gott?well, bra om det fungerar ialla fall:)

2010-03-22 | 19:44:03
http://nemoofsweden.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!