Hejsan ;)

Hejsan ;)

Idag har det inte hänt så mkt, mamma for till fjälls så nu är jag helt ensam med mina älskade vovvar. Vet inte vad som händer ihelgen riktigt, imorgon ska jag ha middag men rebecca, anton, petter och Nina kankse :) Ska bjuda dem på tacopaj med en hemmagjord glass till efterrätt :) På lördag ska jag troligtvis äta pizza med bagger på TicTac :) Ska bli roligt att få umgås med han nu ;) Ska nog även fara till skogs med hundarna så att de får spåra lite ;) På söndag blir det till att sova om inget annat dyker upp :) Men nu så ska jag göra lite middag till mig själv, blir Carbonara tror jag :) Det är alltid gott och går snabbt att koka ihop :)

Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!