I`m so sorry!!

Hej och förlåt för min dåliga uppdatering idag! :(
Det är nämligen så att jag har varit hos läkaren och fått höra lite om provsvaren som jag tog för någon vecka sedan (lederna). Som tur var så är de 95% säkra på att jag inte har någon reumatism sjukdom. :) Men då till det dåliga nyheterna, jag kan ha någon inflamation eller sjukdom i mina njurar. Jag hade ju njurbecksinflamation då jag var liten och det finns tydligen spår av det i mitt urin idag. De ska skicka mig till Piteå sedan för ultraljud av njurarna. Hoppas verkligen att det inte är något farligt! Och det ska även röntga mina händer för att se så att jag verkligen inte har någon reumatism. Jag är verkligen glad över att dem undersöker allt! Efter allt hos läkaren gick jag, mamma och Emil för att möta upp Jonte och äta middag på Café Storgatan. :D Det blev en stark kycklingsalsa. MUMMS!
Då vi ätit och sagt hej då till broder så skjuttsade mamma mig till stallet. Fick rida den nya hästen Znappsen! Otroligt trevlig häst! Då jag red honom märkte man att den lata sidan kröp fram, han försökte komma undan från allt som var "jobbigt" haha han hade en väldigt snygg teknik för det också, genom att räcka ut tungan och vifta på huvudet ! :D haha gode så söt :) Då jag hoppat av och var i stallet för att rykta kände jag hur ryggen började krampa, ni som går i min klass vet ju hur det ser ut! Huvva inte roligt alls.. Däremot så blev jag hur lycklig som helst då ridläraren sa att jag hade ridit Znappsen bäst av dem som ridit honom!!! :D HAPPYFACE!
Ajja, nu har jag duschat och är ren och luktar gott! :) Ska gå ner på ett tag och se desperata och Cougar Town! :D Ha en trevlig kväll allesammans!!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!