Min dag! :)

Hello!

Det var ett tag sedan jag skrev men jag har faktiskt inte haft tid. Det har varit så fint väder ute så vill inte slösa min tid framför datorn då jag kan vara ute och faktiskt bli lite brun !! :D Nä men idag har jag inte gjort så mycket, skolan började ju så har vell varit där och tråkat ! :( Det enda possitiva med dagen var att vi fick våra  klasströjor :D BIG SMILE! Dom var fina, nog för att jag ser ut att drunkna i både byxorna och tjöjan då jag tog storleken L ! :D Men so what ? jag gillar stora kläder och nu passar de ju perfekt till skoterkörning!! :D aja, ska gå ut med hundarna nu men skriver säkert någon rad senare ! :D
BYE BYE!! :D
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!