Min lilla tid i Piteå ! :D

Hejsan !! :D

Jag tänkte berätta lite om min lilla tid i Piteå ! :D Hos Johan. :P Jag for som sagt dit i tisdags :D
Dagen började med att min väckarklocka ringde klockan sex på morgonen !! Så jag steg upp halvt i sömnen och gick för att hämta platt tången som var nere på tossi :D Sedan rotade jag fram nå kläder som skulle vara någolunda fint i alla fall ! :) Då jag var påklädd, sminkad och hade platt hår så gick jag ner för att käka lite frulle. Då allt var klart borstade jag tänderna och gick ut å satte mig i bilen :) Efter ett litet tag så kom Johanna och hoppade in i baksätet :D haha. Sen barde i väg mot Älvsbyn för att sedan ta en buss till Piteå :) Väl i Älvsbyn gick vi till chell och johanna köpte korv, pucko, yoghurt, glass och lånade toan :D tihi! själv köpte jag bara en pucko för att det var så länge sedan ! :D Sen åkte vi buss till Piteå och väl där så blåste det som FAAN höll nästan på att blåsa om kull, nä, men det var starka vindar! :D + SNÖÖ!! Vi skyndade oss till Johan och jag kan då säga att det var riktgt skönt att få komma in i värmen! :D Vi satt för det mesta vid datorn och lyssnade på musik innan vi åt " frukost / lunch" som för min del bestod av juice och en rostad macka :D kring tolv hlav ett gick vi ut på stan för att hitta något fagert ! ;D Jag köpte tre olikfärgade bollar till Simba, en zebra randig, en tiger randig och en leopard färgad! :D också hittade jag en t- shirt och en tjocktröja + en foundation och lipgloss! :D Johan köpte inget och Johanna köpte tre leggins :) 3 för 2 på Cubus!! :D ville också ha men hade inte penningo för det ! :( Då vi återvände till lägenheten satt jag och Johanna i vardagsrummet och lejdade oss med mobilerna ! :D haha OVANLIGT! Sedan fick vi mat av Therese som bestod av bacon och korv till spagetti och sallad :D Mumma! Sen på kvällen hade Johan främmande hela tiden så vi ville inte störa, vi gick tillbaks till våran heliga platts i vardagsrummet, nämligen SOFFAN! haha :D. Sen bar Johan och Therese in tv:n så vi låg hela kvällen och såg tv medans Johan var borta med några kompisar och Therese var och red! :P Tur att det var bra på tv HELA kvällen =) först så såg vi dating in the dark, sedan desperate housewives ( hur det då stavas  ) och till sist cougar town som ÄGDE!! :D Då Johan kom tbx gick vi och köpte biljetter till Alice i underlandet 3D! 120 kr för bara biljetten!! Tur att min snälla broder bjöd på bion :D Sedan blev det tjorv då johanna skulle betala för man kunde tydligen inte betala med kort ! :O Så Johanna sprang ut för att ta ut pengar men då hade knapparna på automaten fryst fast så vi gick bort till handelsbanken men samma sak där tillslut gick vi till sparbanken och där funkade det, jag kan säga att vi inte var dem ända som skulle ta ut pengar, he va folkat denna!! med pengarna i bursen gick vi och betalade johannas efterlängtade biljett :D haha. Sedan satt vi och såg på tv tills bion började! :D
Alice i underlandet var LÄSKIG i 3D, huvva! skulle aldrig klara av att se i 3D på en skräckfilm ! :O Jag tyckte filmen var bra fast har sett mycket bättre men jag kan inte klaga :D
Då vi sett bion gick vi raka vägen hem och lade oss :) Shit vad skönt jag sov på luftmadrassen! vi hade fått låna en 160 uppblåsbar säng som jag och Johanna sov på. GRYMT SKÖN! :D:D Vi sov till elva tolv någon gång då Johan väckte oss:D Frukosten bestod av rostade mackor med nutella cchoklad på till Oboy ! :D hehe till " efterrätt" blev det chokladbollar och tigerkaka ! :D haha NYTTIGT! Sedan fick vi träffa Johans ragg "Mia", väldigt trevlig tös! :D ehm, efter frullen och mötet med henne så satt jag och johan i hans rum och lyssnade på basen :D haha olika låtar med mycket bas och sådant ! :P Johanna låg på luftmadrassen och sms:ade med sin hjärtevän !=) Då jag blev less på basen så gick jag dit och hoppade lite på madrassen så hon studsade omkring :P haha! hon tyckte det var helvittes roligt =) moahaha! :D Kring kvart i två började vi gå till bussen ;P Hem till vidsele! ;P på bussen lånade jag ut min handsfree till johan och själv sov jag hela vägen till Älvsbyn =) väl i älvsbyn gjorde vi ingenting typ drygade ! :( Väntade på att vidsels bussen skulle komma och då den väl kom så var det grymt mycket folk i bussen :( Blää! Buss resan var dryg som vanligt men hemma i vidsele så gick vi på ica och jag köpte lite candy ! :D Mumma! Sedan åkte vi med Ann-Chatrine hem =) Så var min lilla tid i Piteå :P rolig ! haha.
Här kommer lite bilder i alf !

Pucko är alltid bra att ha med sig på resor ! :D


haha lite onödig bild på min två påsar ! :P


Johanna ligger och dagdrömmer på våran fina uppblåsbara madrass! :D


hahahahahahaha!! :D jag på morgonen innan vi for hem =)


Ha det bra !!
/Emelie & Simba ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!